Stijl en functie hand in hand
Brepols verkoopt authentieke tastbare producten. Daarom is het belangrijk dat hun producten 'beleefd' kunnen worden in de site. Beeldmateriaal is daarbij uiterst belangrijk. De grootste uitdaging zit hem in het jaarlijks veranderende karakter van hun productlijnen.
Omdat er elke jaar nieuwe modellen zijn, moeten ook elke jaar nieuwe foto's geplaatst kunnen worden. Een gulden middenweg tussen flexibiliteit en een professionele look was dus nodig. Dit is gelukt door een doordachte CMS structuur. Via ons eigen ‘Content Management Systeem’ konden we Brepols de mogelijkheid bieden om zelf de pagina's visueel te stylen, zonder afbreuk te doen aan de stijl.
B2B én B2C
De website van Brepols moet enerzijds particulieren (B2C) aanspreken. Het moet duidelijk zijn wat Brepols doet en waar je de producten van Brepols kunt kopen. Dat kan via de dealer locator. Brepols kan zelf hun meer dan 2.000 verdelers vanuit hun eigen systeem importeren.
Maar ook de business to business (B2B) markt is belangrijk. Zo biedt Brepols de mogelijkheid om hun producten te personaliseren als relatiegeschenk. Dit tonen ze door hun realisaties of portfolio te tonen. Het beheer hiervan kan uiteraard ook zelf.