Wat verwachten uw potentiële klanten?
Wij beschikken over een ervaren informatiearchitect en copywriter die samen met u de ideale structuur van uw website uittekent. Daarvoor vertrekken we maximaal vanuit de verwachtingen van uw potentiële klanten. Welke menustructuur sluit het best aan bij hun informatiebehoeftes? Tijdens een intensieve workshop klaren we dit samen uit.
Bovendien gaan we dieper in op de commerciële argumenten die u gebruikt om potentiële klanten te overtuigen. Deze boodschappen vertalen we naar een inhoudelijk sterke opbouw van uw homepagina met actiegerichte teksten. Wanneer de inhoudelijke structuur vastligt, schrijft onze webcopywriter voor alle pagina’s de nodige teksten.
Waarom de teksten niet zelf schrijven?
We geloven best dat u zelf foutloze teksten kan schrijven. Wel stelden we al dikwijls vast dat de tijd ontbreekt en dat dit de voortgang van het project sterk vertraagt. Verder hebben we nog tal van andere argumenten waarom u de redactie van uw webteksten best aan een professional overlaat:
- Overtuigen
Wanneer u zelf de teksten schrijft, gebeurt dit onvermijdelijk vanuit een interne bedrijfsblik met technisch vakjargon en verregaande details. Meestal sluit dit niet aan bij de informatie die potentiële klanten verwachten. - Een vak apart
Schrijven voor websites is een vak apart. Omdat lezen op een scherm anders verloopt dan op papier, vereisen webteksten veel structuur. Dit geldt zowel voor de vorm van de teksten als de inhoudelijke opbouw. - Meteen ter zake
Uw websitebezoekers zijn uiterst ongeduldig en zoeken meteen naar de kernboodschappen. Veel interne tekstschrijvers starten met de context om uiteindelijk te eindigen bij de conclusies. Op websites werkt dit niet! - Doelgericht
Teksten op een webpagina hebben steeds een doel. Ze lokken uw sitebezoekers om referenties te ontdekken, producten en diensten te bekijken óf - en vooral - om u te contacteren. Dit doelgericht schrijven vraagt de nodige ervaring en een gespecialiseerde aanpak. - Schrijven voor Google
Bij het schrijven van webteksten staat de vindbaarheid in Google centraal. We onderzoeken steeds welke trefwoorden voor uw project effectief gebruikt worden. Dit onderzoek vormt een bijkomende leidraad: geen giswerk, wel data.
Realisaties met belangrijke copywriting
Dit interesseert je mogelijk ook
Gevonden in ons magazine |
Bekijk alle artikelsLanceerangst. Het overkomt de beste!
We zien het vaak gebeuren. Een campagne is helemaal klaar, er is aan alles gedacht, alles werd grondig overlegd en tot in de puntjes uitgewerkt. En toch komt het startschot niet. Omdat er altijd een klein mannetje achter in ons hoofd zegt: “Maar wat als…?”
Pixeo PAPAPROOF
Pixeo is uitgeroepen tot één van de meest papa-vriendelijke bedrijven in de Kempen. Daar zijn we uitermate TROTS op!
Snelheid primeert
Heb je op je smartphone al eens een website of webshop verlaten omdat ie maar niet inlaadt? Je bent heus niet de enige en dat weten wij maar goed genoeg.