Een goed plan maakt het verschil
Wanneer je een huis bouwt, begin je ook niet zomaar in het wildeweg wat stenen op elkaar te stapelen. Je denkt na over het eindresultaat dat je wil bereiken en met dat idee in je hoofd, stel je een plan op. Bij het uitbouwen van je online aanwezigheid, geldt exact hetzelfde.
Voor je online je eerste stappen zet, is het belangrijk dat je nadenkt over je ultieme doel en over wie jouw doelgroep nu precies is. Dan kom je tot de hoe-vraag. Daarna ga je met al die onderdeeltjes een soort van planning opstellen. Op die manier kan je ervan uitgaan dat je producties mekaar gaan versterken en omhoog duwen. Allemaal 'losse' marketing acties leiden namelijk vaak niet tot veel opbrengst. Wanneer al je acties elkaar echter gaan versterken, creëer je synergie en meerwaarde.
Wij helpen jou bij het opstellen van jouw online strategie.
Enkele klanten met een online strategie
Andere interessante diensten
Gevonden in ons magazine |
Bekijk alle artikelsLanceerangst. Het overkomt de beste!
We zien het vaak gebeuren. Een campagne is helemaal klaar, er is aan alles gedacht, alles werd grondig overlegd en tot in de puntjes uitgewerkt. En toch komt het startschot niet. Omdat er altijd een klein mannetje achter in ons hoofd zegt: “Maar wat als…?”
Geef je evenement wat extra buzz met slimme advertising op Google (SEA)
Bij een aankomend evenement grijpen ondernemers niet langer naar voorbijgestreefde promotiemiddelen om hun doelpubliek te bereiken. Adverteren op Google brengt een optimale doelgerichtheid met zich mee. Je kan er op rekenen dat jouw boodschap op een zo efficiënt mogelijke manier tot bij het juiste publiek geraakt.
Webshop of lokale handel? Onze visie.
Lokale handelaars hebben het vaak moeilijk om op te boksen tegen de online shops. Aan de ene kant zien we het persoonlijke karakter van lokale handel, aan de andere kant hebben we het gemak van online shoppen. Kiezen? Our two cents...