Dubbel doel
De website is gemaakt met 2 doelgroepen in het achterhoofd.
Aan de ene kant willen ze toekomstige ouders overtuigen van hun meerwaarde als opvang voor hun kind. De website bevat heel veel informatie over het reilen en zeilen op "de krib". Leuke sfeerbeelden, duidelijke uitleg over hun pedagogische aanpak, praktische informatie. Op die manier willen ze toekomstige ouders een duidelijk beeld geven van wat ze mogen verwachten bij hen. Hun virtuele 360° rondleiding doorheen het gebouw, zorgt er nog eens extra voor dat de drempel om eens binnen te springen, verlaagd wordt.
Tegelijk willen ze ook de ouders van de kinderen die reeds bij hen in opvang zijn, zoveel mogelijk betrekken via de website. We denken dan aan de publicatie van de huisregels of aan de online afwezigheidsmelding. Daarnaast is er een aparte ruimte op de website waar je, na aanmelden, foto's van je kind kan bekijken. Via deze weg willen ze de ouders een inzage geven in de dagdagelijkse activiteiten van hun kind.