Organische en betaalde posts
Met organische posts "begeleiden" we de ideale klant naar de website en de zaak van Odette. We wegen steeds zorgvuldig de juiste woorden op de juiste momenten af om zo meer bezoekers te krijgen naar de reservatiepagina en online menukaart, en natuurlijk naar de brasserie zelf. We zetten de unieke selling points van Odette in de kijker, we informeren en inspireren het publiek en geven klanten een reden om de zaak (nogmaals) te bezoeken.
Betaalde posts zetten we in om meer bereik te geven aan de sociale mediakanalen en een blijvende groei te garanderen. Pixeo houdt deze advertenties nauw in de gaten om kleine bijsturingen te geven of om nieuwe voorstellen te maken voor onze klant.
Zowel de betaalde als organische posts leggen we eerst voor als mockup aan Odette die we op basis van aangeleverd fotomateriaal aanmaken. Door een continue afstemming tussen Odette en Pixeo garanderen we online én offline dezelfde strategie.
Digitale menukaart
Corona heeft het de horeca niet gemakkelijker gemaakt, dus Pixeo wilde graag zijn steentje bijdragen door een digitale menukaart te ontwikkelen. Deze kaart is gekoppeld aan een QR-code die we aanleveren in een drukklaar ontwerp, met of zonder tafelnummering, die we dan als sticker of bordje kunnen laten drukken zodat elke klant veilig zijn favoriete gerechten kan kiezen.
Omdat we gebruiksvriendelijkheid een topprioriteit vinden, hebben we er ook voor gezorgd dat Odette zelf alle details op deze kaart kan aanpassen: nieuwe gerechten toevoegen, beschrijvingen aanpassen, nieuwe categorieën maken, enzovoort. Dit gaat allemaal vanuit onze overzichtelijke webapplicatie.