Storytelling
Het Kempische VM Boringen is verre van een typisch bouwbedrijf: ze zijn expert geothermische grondboringen voor warmtepompen en staan dus aan de voorzijde van een innovatieve, nieuwe markt. Dan is het natuurlijk belangrijk dat je verhaal - wat je doet, waar je meerwaarde kan creëren - duidelijk is voor de bezoeker. We focusten daarom sterk op storytelling, met een overzichtelijk stappenplan van hun aanpak en een lijst aan voordelen en sterktes die vertelt waar VM Boringen meer kan bieden dan zijn concurrenten.
Gerichte actieknoppen
Door op de juiste plaatsen gerichte call-to-action knoppen toe te voegen, maken we de potentiële klant nieuwsgierig om meer informatie te vergaren, met als uiteindelijk doel om een offerteaanvraag te versturen.
Eigentijdse uitstraling
Als innovatieve speler in de bouwwereld wilden we dat de website van VM Boringen dezelfde uitstraling had: eigentijds en modern met een gedurfde contrasterende look. Hiermee willen we de klanten warm maken om mee out-of-the-box te denken, en aardwarmte als volwaardig en slim alternatief te omarmen.